Werkwijze

Onze werkwijze

Lees hier meer over de werkwijze van One World Dental.

Wij zien u graag twee keer per jaar voor een periodieke controle in onze praktijk. U kunt zelf bij ons aangeven hoe en wanneer wij u een herinnering sturen. Dit kan per e-mail of per sms.

Dan sturen wij u enkele dagen voor uw geplande afspraak gratis een herinnering per sms of e-mail. Mocht u verhinderd zijn voor uw afspraak, heeft u nog voldoende tijd om uw afspraak te verzetten.

Wij sturen u een dag voor uw afspraak per e-mail of sms een herinnering over uw afspraak. Dit is een gratis service. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. Heeft u geen herinnering van ons ontvangen? Dit betekent niet dat uw afspraak niet door gaat.

Bijvoorbeeld wijzigingen in uw zorgverzekering, adres, medicatiegebruik, e-mailadres of telefoonnummer. Het is belangrijk dat wij over de juiste gegevens beschikken

Neem bij elk bezoek een geldig legitimatiebewijs, zorgpas en / of afsprakenkaart mee.

Geef dit dan telefonisch aan ons door. Bij een periodieke controle kan dit tot uiterlijk 24 uur van tevoren, bij een specialistische behandelafspraak tot uiterlijk 48 uur van tevoren. Komt u niet naar de afspraak of heeft u de afspraak niet op tijd geannuleerd? Dan kunnen wij hier kosten voor in rekening brengen. Komt u regelmatig afspraken niet na? Dan behouden wij het recht u uit te schrijven.

Behandelingen bij OneWorld Dental vinden uitsluitend op afspraak plaats. Als u last heeft van pijn, bel ons dan voor 10.00 uur. Wij helpen u dan nog dezelfde dag.

Neem voor spoedgevallen na sluitingstijd of in het weekend contact op met Dental365 Den Haag via telefoonnummer 070 – 204 0010 of Tandarts Spoedgevallendienst Haaglanden via telefoonnummer 070 – 311 0305.

Het kan gebeuren dat een behandeling voor u uitloopt, bijvoorbeeld als de tandarts een spoedgeval moet behandelen. Hierdoor zult u even moeten wachten tot u aan de beurt bent. Wij vragen daarvoor uw begrip.

De uitlooptijd is op geen enkele manier op de tandarts of mondhygiënist te verhalen. Helpt u ons uitloop te voorkomen door 5 of 10 minuten voor uw afspraak aanwezig te zijn?

Wij werken graag in een schone mond. U kunt uw tanden voorafgaand aan uw afspraak thuis poetsen of gebruik maken van onze poetshoek

Zo leidt u de tandarts of mondhygiënist niet af tijdens de behandeling.

Wilt u geen facturen ontvangen via Infomedics? Dan dient u de factuur direct na de behandeling contant te betalen. U kunt bij ons ook pinnen.

U kunt ons altijd voorafgaand aan de behandeling om een kostenindicatie vragen. Wij geven standaard inzicht in uw kosten bij een specialistische behandeling boven € 150,-.

Mocht u verbaal, of op een andere manier, agressief gedrag vertonen, heeft dit onmiddellijke uitschrijving tot gevolg.

OneWorld Dental is niet aansprakelijk voor schade, diefstal of verlies van uw eigendommen. Laat uw eigendommen niet onbeheerd achter.

Soms is het nodig om informatie door te geven aan een specialist of huisarts, bijvoorbeeld bij een verwijzing voor medisch onderzoek. Wij geven uw informatie niet aan derden door zonder dit met u te overleggen.

Regelmatig meten wij de klanttevredenheid om op de hoogte te blijven van uw wensen en behoeften. U mag ons uiteraard altijd feedback geven. Dat kan bij de balieassistente en / of de tandarts. Heeft u een klacht? Maak deze dan bespreekbaar. U kunt uw klacht per e-mail sturen naar denhaag@oneworlddental.nl.

nl_NLDutch
en_GBEnglish nl_NLDutch